Doba, odkręć 8 śrub mocujących tylną belkę do nadwozia i przykręć ponownie.Pojedź następnie na diagnostykę i sprawdź geometrię auta.Zobaczysz,co do tego ma tylna belka.
centralny prośba o porade
Zwiń
X
-
centralny prośba o porade
witam.szukałem na forum odnosnie centralnego zamka ale ze nie znalazlem mam pytanie czy ktoś montował uniwersalny centralny zamek do octavii,dostałem go gratisowo a elektryk stwierdził ze nie zaklada bo jest to bardzo problematyczne przez to ze sa linki dane zamiast ciegien i tu mam pytanie czy z jakiegos auta idzie przypasowac takie ciegna badz tez jakies inne metody montazu.pozdrawiam
-
-
Zamieszczone przez Wacek.plPrzejedź się do innego i zobaczysz co on powie.
Do VW muszą być specjalne siłowniki o mniejszym skoku niż uniwersalne.
Lepiej dołożyć pare zł kupić takie jak mają być i cieszyć się z dobrego działania, a nie mieć problemów.
Oczywiście to jest tylko moje zdanie.DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
www.chiptuning.katowice.pl
DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA
Komentarz
-
-
Osobiście zakładałem uniwersalny zamek do swojej Octy - z przednimi drzwiami nie ma najmniejszego problemu z tyłem trzeba troche pokombinować ( podpowiem ci - siłownik zamontuj równolegle do cięgła - zdejmiesz tapicerke będziesz wiedział o co chodzi). Zakładałem go zimą i po podłączeniu pod alarm śmiga do dziś. Powodzenia
Komentarz
-
-
jeśli masz dane linki zamiast cięgien, to dupa z faceta a ani elektryk. ja do fabii koledze jak zakładałem uniwersalny, to musiałem dorabiać cięgła, bo te z siłowników były za krótkie. wykorzystałem w tym celu ... elektrody spawalnicze, które wcześniej obiłem z otuliny. podeszło i działa bez zastrzeżeń. Na tylną klapę w octavii też zakładałem siłownik uniwersalny - masz zdjęcia z tej robótki w dziale poradniki . generalnie zawsze fachman będzie lazł na łatwiznę, ale bez problemu można coś takiego założyć.
tak więc cięgien nie przypasujesz z innego auta, tylko kawał prostego druta, średnicy jakieś 3~4 mm i trzeba je doginać.Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc
Komentarz
-
-
kornat, Robiłem niedawno u żony w polo zamek klapy z centralnym i tam gdzie zaznaczyłeś żółtą linią cięgno zamka powinien być taki plastikowy zaczep na cięgno zamka i cięgno siłownika centralnego.Opisuje fabryczny centralny.
[ Dodano: Czw 16 Paź, 14 23:28 ]
aniol, Sorry,ciut sie pomyliłem.W linku masz dokładne zdjęcie co i jak
Drugie zdjęcie od lewej w górnym rzędziehttp://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
Pozdrawiam ANIOL
Komentarz
-
-
aniol, pokazałeś bębenek, który jest przygotowany pod centralny zamek. Niestety u kolegi jest ten co pokazałem na powyższym zdjęciu. Na razie mam dwa pomysły:
1) Gorszy pomysł, kupić bębenek z Golfa gdzie był centralny, ale cena ponad 100zł za używkę trochę dużo, kluczyk fabryczny już nie będzie pasował
2) Lepszy pomysł, dorobić uchwyt do tego plastikowego cięgna gdzie zaznaczyłem zieloną strzałką.
Komentarz
-
-
kornat, Opcja pierwsza z tym że przekładasz swoją wkładke i masz dalej twój kluczyk.http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
Pozdrawiam ANIOL
Komentarz
-
-
kornat, Nie zapadki tylko demontujesz to wszystko co jest za wkładką i zakładasz do swojej.Musisz tylko dobrze spamiętać jak przychodzi każdy element co byś tak samo poskładał.Jednym słowem wkładasz twoją samą wkładke do bebechów co zakupisz od wersji z centralnym.http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
Pozdrawiam ANIOL
Komentarz
-
Komentarz